En niin osaa tätä sinkkuilua. Eilen naurettiin ystäväni kanssa puhelimessa, että tää on kuin huonosta sex and the city -jaksosta, jossa hän miettii että pitäisikö sheivata vai ei ja mä juon yksin kotona viiniä aamutakissa ja mietin haluaako mies nähdä vai ei. Eilen olin aloitteellinen ja laitoin viime viikonlopun seuralleni viestin. Sain ihan mukavan viestin takaisin. Tai no flirttailevan, mut en sitä itse tajunnu töiden keskellä. Vastasin siis mukavasti takaisin, koska luonnollisesti ajattelin, että hän vastasi vain tuttavallisuuttaan. Ja sitten sain vain mukavan viestin, joka osasi vinkata, että tekstailu loppuu nyt. Joten laitoin mukavan tilanteen sulkevan viestin. Totally screwed it. Joten ylianalysointini lopuksi, en tiennyt oliko hänen käytöksensä peili mun käytöksestä vai oliko vinkki, että nainen, meillä oli kivaa and thats it.

Tällä hetkellä tää asia vaivaa mua huomattavasti. Enkä tykkää tälläsestä jännityksestä, haluaisin tietää, että unohdanko nyt autuaasti vai laittaisinko huomenna viestiä, jos vaikka kävis yksillä. Toisaalta olin kyl ihan mulkku viikonloppuna, mut se johtui mun puollustuksekseni vain  siitä et hieman hermoilin, en niin osaa tätä sinkkuilua.